خرید قرص درمان اسهال بصورت طبیعی

قرص جینسینگ گیاهی(12عددی)
قیمت: 250000 تومان
جینسینگ کره ای یا چینی (پاناکس) : این گیاه یکی از نادرترین و گرانترین گیاهان است و در برخی مناطق چین و هند کاشته می شود و از نظر ریشه غده ای زیر زمینی آن، مورد توجه می باشد که دم کرده آن برای نرم کردن سینه و به عنوان مقوی معده و تب بر استفاده می شود. در هند و چین جوشانده ساقه ضخیم زیر زمینی، به عنوان تقویت قوا در دوره نقاهت بیماران و زنان پس از وضع حمل به آن ها داده می شود و به عنوان نوشدارو برای انواع بیماری ها تجویز می شود و اختصاص به یک بیماری خاص ندارد.
این گیاه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خستگی، درمان آسم و سرفه مزمن، درمان اسهال ناشی از ضعف دستگاه گوارش می شود.
دارای ساقه زیر زمینی ضخیم است و ضد درد و برای تقویت، جلوگیری از خونریزی، بند آوری خونریزی های داخلی و خارجی، رفع خونریزی بیش از حد متعارف بینی و عادات ماهانه و وجود خون در ادرار یا مدفوع، جوش دادن زخم ها، با خاصیت قابض آن، کاربرد دارد. در دوران جنگ ویتنام، سربازان از این گیاه برای افزایش سرعت بهبودی زخم های حاصل از گلوله استفاده می کردند. قسمت های ریشه آن را به صورت پودر در آورده و داخل کپسول ریخته و به عنوان درمان زخم و خونریزی و درد استفاده کنید.
به عنوان افزایش دهنده انرژی، منبع انرژی تولید مثل و زاد و ولد، محرک، باز ساز و مقوی، تحریک مرکز سیستم اعصاب و تنفس، ترکیب در داروهای جوانی، مقاومت عضلات در برابر بی نظمی ها و ناراحتی ها، اصلاح متابولیسم و سیستم عروقی مصرف دارد.
جنسینگ برای بیماری قند، بی نظمی های عصبی، درمان کم خونی، ضعف، کمبود تعرق، بی نظمی تنفس، فراموشی و نسیان، تشنگی مداوم، بی میلی جنسی، خستگی شدید، درمان سو هاضمه، دردهای ناحیه قلب و تهوع استفاده می شود و خوراک آن نیرو و توانایی ایجاد می کند و برای آرام کردن افرادی که بیماری روانی دارند بسیار مفید و به عنوان یک مسکن مغز کاربرد دارد.
برخی از ویژگیها
1) این گیاه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خستگی  
2) درمان آسم و سرفه مزمن  
3) درمان اسهال ناشی از ضعف دستگاه گوارش می شود  
4) ضد درد و برای تقویت  
5) جلوگیری از خونریزی

برای سفارش قرص جینسینگ گیاهی(12عددی) اینجا را کلیک کنید.

 

از دیگر مطالب وبسایت در ادامه دیدن بفرمایید»