افزایش دهنده میل جنسی ویگرکس را بیشتر بشناسید

قرص بزرگ کننده آلتویگرکس پلاس جدیدترین محصول توانبخشی جنسی آقایان است که توسط کمپانی سازنده کپسول ویگارکس تولید شده و عبارت Plus آن مربوط به اضافه نمودن ۳ ماده جدید به ترکیب قبلی ( ویگارکس ) می باشد.

ویگرگس پلاس یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد و از سوی کمپانی بیوپک لیمیتد کانادا ساخته شده است که یکی از برترین و معروفترین کمپانی های کانادایی در زمینه تولید محصولات زناشویی برای مردان است. شهرت این کمپانی از آنجایی است که تا کنون ۹۱ درصد از محصولات این کمپانی توانسته بر روی افراد موثر باشد و آنها را به خواسته خود برساند.

از طرفی محصول معروف این کمپانی ویگرکس پلاس نام دارد (منظور ویگرکس معمولی نیست) که جهت افزایش سایز آلت ( از لحاظ طول و قطر آلت) ، بزرگ کردن آلت و حجم کلی آلت تناسلی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جنسی ، قدرت و سختی نعوظ ، حل اختلال نعوظ،حل مشکل عدم نعوظ، افزایش زمان نزدیکی، تاخیر در انزال و جلوگیری از انزال زودرس، درمان زود انزالی و … مورد استفاده قرار میگیرد. در این قرص از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آلت تناسلی بهره گرفته شده است.

محصول قبلی این شرکت ویگرکس معمولی نام داشت که هنوز نیز تولید می شود و در برخی شرکت ها به جای نوع ویگرکس پلاس آن بفروش می رسد. نوع قدیمی آن برای تقویت قوای جنسی بسیار کارامد بود ولی نوع جدید آن با نامویگرکس پلاس برای بزرگ کردن آلت نیز مفید است و می تواند هر نوع آلتی را تا ۳٫۵ سانتیمتر از لحاظ طول و تا ۱٫۵ سانتیمتر از لحاظ قطر بزرگ کند.

ویگرکس پلاس یا Vig RX Plus علاوه بر افزایش میل جنسی مردان بر افزایش قطر و طول آلت مردان نیز تاثیر دارد به عبارت دیگر این محصول می تواند باعث رشد هر نوع آلتی از لحاظ طول و قطر شود. ویگرکس پلاس برای مردانی که دارای آلت کوتاه هستند و آلت آنها به اندازه کافی رشد نکرده و یا همسر آنها از اندازه آلت مرد راضی نیست مفید است. با مصرف چند دوره از این محصول می توانید برای همیشه به آلتی بزرگتر از حالت فعلی دست یابید.