خرید قرص ویگرکس پلاس اصل

قرص ویگارکس VigRx Plus

درمان ناتوانی جنسی آقایان

ویگرکس پلاس VigRx+ افزایش توان جنسی و بزرگ کننده آلت

ویگرکس پلاس ساخت آمریکا و قرص ویگرکس ساخت کانادا می باشد.

نمونه اورجینال هر یک از این دو محصول دارای جوابدهی خوبی می باشد.

تفاوت ویگارکس پلاس VigRx+ اورجینال و درجه دو

(دقت کنید این تفاوت ها فقط برای ویگرکس پلاس آمریکایی است و برای کپسول ویگرکس کانادایی یا داروهای دیگر صدق نمی کند).

 

1 – ویگارکس پلاس VigRx+ اورجینال ساخت کمپانی leading edge herbals می باشد که لوگو و آدرس این کمپانی روی کارتون دارو خورده شده است که نمونه درجه دو یا همان پاکستانی هیچ کدوم اینها را ندارد.

 

 

2- ویگارکس پلاس VigRx+ اورجینال دارای تاریخ انقضای معتبر است که این تاریخ انقضا روی بروشور محصول خورده شده است ولی نمونه درجه دو یا همان پاکستانی کلا تاریخ انقضا ندارد.

 

3 – رنگ قرص های نمونه اورجینال قرمز سیر (تیره) است ولی نمونه درجه دو کمی روشن تر است.

 

4- در صورت شکستن قرص ها می توانید مشاهده کنید که رنگ محتویات داخل نمونه اصلی کرم - پسته ای رنگ است و مشخص است که کاملا گیاهی است ولی محتویات داخل قرص درجه دو سفید و رنگ گچ است.

 

5 – دقت کنید: روی بعضی از کارتون های نمونه درجه دو یک هولوگرام نقره ای یا طلایی چسبانده شده است که این هولوگرام داخل خود ایران و توسط خود فروشندگان چسبانده می شود و به هیچ عنوان معتبر نمی باشد. این هولوگرام های آماده را هر کسی می تواند به راحتی از بازار خریداری کند.

 

ولی نمونه درجه یک و اورجینال ویگارکس پلاس VigRx+ هیچ هولوگرامی ندارد و شما برای اطمینان بیشتر می توانید تصاویر این دارو را در سایت های آمریکایی جستجو کرده و مشاهده می کنید که نمونه های خارجی و اصلی هیچ کدام هولوگرام ندارند.

 

6- کلمه VigRx+ هم در نمونه اصلی و هم در نمونه درجه دو روی تک تک قرص ها حک شده است و از روی این مشخصه تفاوت جنس اصل و تقلبی مشخص نمی شود.

 

(دقت کنید نمونه اصلی قرص ویگارکس پلاس VigRx+ ساخت کمپانی leading edge herbals می باشد که در تعداد محدود و بصورت مسافری وارد می شود و این نمونه از ویگارکس پلاس فقط توسط شرکت فرازطب با قیمت ثابت و شرکتی عرضه می شود).

تاثیرات این قرص ها شامل موارد زیر است:

افزایش حجم ، قطر ، طول و چگالی آلت

جلوگیری از انزال زودرس با تاثير دائمی( PE )

افزودن به حالت سختي هرچه بيشتر آلت تناسلي در هنگام نعوظ

افزایش زمان نزدیکی و بهبود نارسایی نعوظی (ED)

افزایش فشار و حجم خونپذیری بافت اسفنجی آلت تناسلی (ICP)

افزایش تمایل جنسی (Libido)

افزایش شور جوانی (vigor)

خرید قرص ویگرکس پلاس

قرص ویگرکس پلاس ( VigRX plus) کاملترین و بهترین قرص بزرگ کننده آلت و افزایش توان جنسی در داروخانه اینترنتی است که مردان می توانند با این دارو مشکلات جنسی خود را درمان کنند

رابطه جنسی موفق یکی از مهمترین علل ازدواج است و آنقدر حیاتی است که در برخی از موارد، نداشتن یک رابطه جنسی موفق، موجب طلاق زوجین می شود. یک رابطه جنسی لذیذ رابطه ای است که مدت زمان آن کوتاه و در حد رفع نیاز نباشد. قبل از انجام یک رابطه جنسی باید به یکسری مسایل باید توجه کرد و آمیزش  بعد از نوازش ها و تحریکات اولیه انجام گیرد . نوازش و تحریکات اولیه سبب افزایش میل جنسی زوجین و طولانی شدن مقاربت می شود . اما یکسری اختلال های جنسی است که با هیچ کدوم از نکات بالا جبران نمیشود.که باید اساسی به درمان آن پرداخت. مشکلاتی از قبیل نعوظ پایین،زود انزالی بیش از موعد انتظار و کوتاه بودن الت می باشد. داروی ویگرکس پلاس بخاطر داشتن ترکیب بیو پرین لذت جنسی را زیاد میکند

کاربرد ویگرگس پلاس (VigRX PLUS)

قرص ویگرکس پلاس سبب افزایش خون در بافت اسفنجی الت می شود. اما فرق این دارو با برندهای دیگر در کیفیت و کاملا گیاهی بودن آن است.همچنین اثر ویگرگس پلاس از همه جهات است. یعنی اینکه شما التی را در نطر بگیر چه از لحاظ طول و چه از لحاظ قطر مشکل دارد. بیشتر برن هی بزرگ کننه فقط به یک جنبه توانبخشی جنسی می پرازند. اما ویگرکس پلاس چه از لحاظ قطر الت و چه از لحاظ طول الات را رشد میدهد. افزایش طول دستگاه تناسلی مردان، افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان ، بهتر کردن ضعف نعوظ در مردان، افزایش میل مردان برای رابطه، تاخیر انزال و همچنین ارگاسم محکم و بهتر کاربرد دارد. قرص ویگرکس پلاس همانطور که مشهود است این قرص تاثیرات فراوان و موثری دارد و بدون اغراق می توان گفت بهترین قرص تقویتی برای آقایان می باشد.  این دارو تقویت جنسیی مردان گیاهی امروزه دررده پرفروش ترین مکمل های جنسی مردانه است.

lonissa.net